Where can I find this?!?!?!?!

svt5150

New Member
Established Member
Joined
Sep 27, 2003
Messages
217
Location
CA
A pic of S351Saleen77's car......... Hopefully he wont mind. I'll take some pics tomorrow. All these fires in CA are makin the air crappy...



Picture064.jpg
 

svt5150

New Member
Established Member
Joined
Sep 27, 2003
Messages
217
Location
CA
Heres a preview pic of mine.... I'll get better pics soon.



THANKS AGAIN DTHEO (Dave) YOU ARE THE MAN:beer:


Splitter or SR front end NEXT:rockon:







saleenT1008.jpg
 

svt5150

New Member
Established Member
Joined
Sep 27, 2003
Messages
217
Location
CA
ok one more.... These pics didnt turn out good so I really dont want to post em but I figured you guys might like to see the spoiler.





saleenT1020.jpg
 

Gallows

Make My Day... N/A
Established Member
Joined
Sep 7, 2005
Messages
15,671
Location
Summerside, PEI
ok one more.... These pics didnt turn out good so I really dont want to post em but I figured you guys might like to see the spoiler.

How big are your rear tires? I like the look of mine on the car but think a wider set of meats would make the overall package look better.
 

svt5150

New Member
Established Member
Joined
Sep 27, 2003
Messages
217
Location
CA
ok one more.... These pics didnt turn out good so I really dont want to post em but I figured you guys might like to see the spoiler.

How big are your rear tires? I like the look of mine on the car but think a wider set of meats would make the overall package look better.



295/35/18 KDW's. You def need wide meats and a low stance to make it look good. I am going to lower my rear a little more with MM LCAs.
 

Dallas_5.0

New Member
Established Member
Joined
Oct 25, 2005
Messages
337
Location
Dallas
he wont answer back....so i assume there is none left!
but i thought maybe if some one bought one...and changed his mind....maybe i could get lucky!!!
 

Users who are viewing this thread



Top